fredag 11 mars 2011

Zara

Glad fredag kära ni!
Nu är denna veckan gjord, fyra mornar då klockan har ringt vid 04.30... :P Skönt att det är över! Nu väntar helgen och en uppgift om sjuksköterskans ledande roll. Har ännu inte bestämt riktigt vad jag ska skriva om men något måste det ju bli så får se vad jag hittar på.. ;) Nog om det tråkiga! Här kommer lite fint jag hittade på Zaras hemsida, får se om jag klickar hem mågot av det... ;)

Snygga byxor med lite dragkedje-detaljer!
BLOUSE WITH SHOULDER APPLIQUÉ
Snygg outfit med hypade röda skinnbrallor - inget jag har hängt på, men snyggt för den modiga! ;)
STRAPPY SANDAL
Dessa sandaler gillade jag riktigt mycket! Mina sandaler är så sletna så jag är i stort behov av ett nytt par......
ROMAN WEDGE HEEL SANDAL
Okej jag har ju ett liknade par fast med platå, men drömma går ju.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar