onsdag 23 mars 2011

Plåtningar

Okej, här hade jag då tänkt lägga upp lite bilder från mina modelljobb som jag har gjort för tidingen Nöjesnytt. Jag hade de flesta bilderna på skiva men när jag skulle lägga upp dom här så var de låsta på något vänster så jag fick improvisera lite och helt enkelt ta kort på tidningarna med kameran och sedan lägga in dom här.. Alla sätt är bra.. ;) Tyvärr blir ju kvaliteten ganska crappy om man jämför bilderna från skivan men hey - bättre än inget juu!

Mitt första omslag för Nöjesnytt plåtat av Martina Wärenfeldt. Jag håller en kaffekopp i händerna, för att det skulle se ut som att jag hade rykande varmt kaffe i muggen la vi en rykande ciggarett i den. Gött att få den röken upp i ansiktet och samtidigt se ut som att mmm vad det luktar gott med kaffe...

Det här är nog mitt andra jobb för nöjesnytt, modenummer inför hösten tror jag det var. Gillade denna looken med päls och jeans! Helt galet hår - I know! Men det är ju lite det som är grejen!



Mitt senaste jobb för tidingen, älskar denna bilden! Den är så fin på skivan - görs sig inte alls till rätta här! :(


Vill ni se några av bilderna i MYCKET bättre kvalitet klicka här
Bläddra till s.29-32 så hittar ni mig där! :)
Alla bilderna är tagna av coola, genialiska, numera tvåbarnsmamman Martina Wärenfeldt/Mstudio! ;)

Kramis



1 kommentar: