söndag 20 mars 2011

Bohemian

Idag står barnkalas på schemat, det är våra små gudbarn som har fyllt år och ska firas! :)
Jobbade som sagt kvällen igår, det gick bra, är lite jobbigt att ha patienter som man känner privat bara.. :( Men det är ju sånt som händer.

Jag vill så himla gärna shoppa lite vårkläder! Synd bara att plånboken är alldeles för tunn för det. Men lite inspiration kan jag ju bjuda på iaf, att titta kostar ju inget.. ;) I vår och sommar är den bohemiska looken mycket utmärkande - virkat, mocka, fransar, utsvängda byxor, fjädrar osv..

Helt galet snygg look från HM och en helt galet snygg Giselle Bündchen!


Sjukt cool jumpsuit för den som vågar! Hello 70's! Också från HM.

Snygga Abbey Lee i fina flätor som passar perfekt till den bohemiska looken! Helt plötsligt vill jag springa och göra fler hål i mina öron! :) Så himla snyggt!

Bild från alltid lika inspirerande bloggen src 783.

Åh vad jag är sugen på att åka till London nu då! Helt sjukt! Vad säger du Anna? Favorit i repris?

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar