tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Hej på er! :)
Härligt att vädret fortfarande ler emot oss! Men det skulle tydligen bli snö/regn imorgon.. :( Hoppas inte det stämmer! Jag vill ju kunna börja ha min skinnjacka juuu! :) Har extrem ångest nu när man känner att skoluppgifter och tentor börjar hopa sig.. :P Nästa uppift ska vara inlämnad på måndag.. Bye bye helgen liksom! På torsdag ska jag ha mittbedömning, eller vägledningssamtal som det så fint heter nu för tiden.. :) Inga konstigheter där utan man bara går igenom vad jag har hunnit med hittills och hur allt fungerar på praktikplatsen. Jag har även fixat så jag ska få vara med på gynmottagningen en dag antingen denna eller nästa vecka! Kul att se den sidan av verksamheten också!

Nej nu ska jag faktiskt sätta mig med lite plugg en stund... :P Jag lovar..


Kruka Ica(!), ängel Lyckliga Hildur, ljuslykta Ikea, trådkorg minns ej varifrån.

Fick en söt novemberkaktus av svärmor. :)

Trevlig kväll raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar