torsdag 31 mars 2011

110331

Glad torsdag alla fina!
Idag har jag slöat mestadels av dagen, vädret har verkligen bjudit in till film-mys i soffan så det är precis vad jag har gjort! Jag och Basse tog en lång promenad nu på eftermiddagen, det var skönt att komma ut lite i friska luften! Imorgon så sätter jag igång med uppsatsen i geriatrik tänkte jag.. :P I have to..

Igår var ju då mitt sista pass på gyn, lite vemodigt var det allt.. Men på tisdag är ju bjuden hem till min handledare då personalen ska träffas hos henne och laga lite mat tillsammans, roligt att jag blev tillfrågad! :)

Ikväll är det poweryoga, har inte bestämt om jag ska dit eller ej.. Får se hur jag gör..

Snart är helgen här igen, helt sjukt vad snabbt tiden går! Imorgon är det endast två veckor till vår nationella sluttentamen, ve och fasa! Känner dock ett oroväckande lugn inför den, vet inte om det är ett positivt eller negativt tecken.. :S Återstår bara att se.

Är grymt sugen på att träffa mina tjejer snart!! Synd att alla bor så långt bort bara.. :( Kan ni inte flytta till Rågeboda hela bunten!? ;)

Härlig sommar-bild! Åh nu längtar man verkligen!

Kram Isabelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar