fredag 4 mars 2011

Fredag

Hej raringar!
Jag har tillbringat min fredag i "Bröten", hemma hos mamma och pappa. Bilen är servad och går som en klocka, det kostar ju en hel del men det får det vara värt! Fick även prisuppgift på vad det kommer kosta att lacka om bägge dörrarna på passagerarsidan då det blev mycket repor när jag körde av vägen för någon månad sen.... Så jäkla trist, men vad gör man, har det hänt så har det hänt ju..
Inga större planer inför helgen, min pal från sthlm kommer hem på en blixtvisit och jag hoppas att hon hinner träffa mig en snabbis! ;)
  
En av många oförglömliga kvällar! :) Fasen så roligt vi har haft alltså!

Annars är det plugg som står på schemat och nu måste jag verkligen ta tag i mig själv på allvar!! Är sugen på att gå på bio, tror att den nya med Jennifer Aniston och Adam Sandler är bra, verkligen min typ av film! Romantisk och lättsam! :) Annars är ju Black swan en film på allas läppar nu för tiden, så den får man nog ta och se! :)



Fortsatt skön fredagskväll på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar