torsdag 17 mars 2011

Jag ser det snöar

Men vad är nu detta? Det snöar, jätte mycket! Jag får panik på denna vintern snart! Hoppas detta töar bort illa kvickt annars vet jag en som flyttar till varmare breddgrader! Och vi som hade fått upp snödroppar ute i trädgården! :( De små stackarna fryser väl ihjäl nu...

Ikväll blir det poweryoga, ska bli så skönt, synd bara att man måste skotta fram bilen först.. :P
Imorgon jobbar jag till fyra, sen jobbar jag kvällen på lördag. Lite små segt men det får väl gå. Igår hade vi som sagt besök av min morbror och hans familj, tyvärr kunde min ena kusin inte följa med då hon jobbade. Det var lite synd, men det får bli en annan gång!
Jag tycker att det är så himla roligt att ha familj, släkt och vänner på besök! Det är så mysigt att sitta i ett alldeles för varmt kök och dricka kaffe och äta äppelkaka samtidigt som man pratar om ditten och datten! :)
Hoppas att alla som kommer hit och hälsar på känner sig välkomna och vill komma åter! :)


Levande ljus ger en sån hemtrevlig känsla tycker jag! Ljuslykta lite otippat införskaffad på Maxi i Älmhult och kanna från Ikea.

Nu väntar kvällsmat och ikväll är det kålpudding som står på bordet! Gammal hederlig husmanskost står högt i kurs hemma hos oss! :)

Ska jag lägga ut receptet? Uppskattar ni att få lite middagstips då och då?

Kram Isabelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar