måndag 28 mars 2011

Sommartid - check!

Glad måndag på er!
Lördagen bjöd bl.a. på plugg ute i vårsolen, våffelkalas med mamma, pappa, svärmor, Fredriks brorsa och hundarna Magni och Basse samt en blöt kväll hos Matte.
En mycket trevlig dag med andra ord!

I sedvanlig ordning hos Matte så bjöds det på mycket gott att dricka, kanske lite väl mycket.. ;)
Planen var att vi skulle dra till Granada, men eftersom vi hade så jäkla skoj så struntade vi i det och stannade kvar hos Matte för att spela Texas hold 'em, dricka öl och snaps och lyssna på bra musik!
Så igår mådde vi som vi förtjänade, det blev en av de slöaste dagarna på bra länge, inte förrän framåt kvällningen släpade vi oss ut i kvällssolen. Jag planterade mina blommor, vi donade lite i trädgården, sen körde vi och hämtade pizza - stående dagenefter mat! ;)

Idag har jag haft slutbedömning på praktiken, det gick alldeles förträffligt, höll på att börja gråta när läraren och min handledare skrev på bedömningspappret att jag kommer att bli en "riktigt duktig sjuksköterska". Fasen vad glad man blir när man får höra det alltså! I det ögonblicket är det värt varenda minut man suttit och kämpat med arbeten, uppgifter, tentaplugg mm, mm..

Här kommer lite bilder från helgen:

Matte och jag. Jag hade på mig skjorta från HM, jeans från Lindex, ring från cocoo.se och öronhänge som jag knopat ihop själv av ett gammalt halsband.

Min älskling och jag. Tänk att vi snart har varit ihop i nio år.. My god.. En bild säger väl mer än tusen ord.. <3
Fredrik och Jimbo.




Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar