onsdag 16 mars 2011

110316

Vilken dag vi har här idag! Strålande solsken, lite blåsigt men vad gör det? :)
Nu har vi varit ute en lång stund, katten, hunden och jag. Så härligt! Vem har lust att sitta inne och plugga när solen skiner? Inte jag iallafall.. :P I morse var sotaren här och skitade ner... Så nu ska dammsugare och mopp fram!

Ikväll kommer morbror med familj på besök, de har inte varit här sen vi flyttade in så det ska bli kul att visa hur vi har det! :)

Det gick mycket bra på praktiken igår kväll, det kändes som att något lossnade liksom, allt flöt på, man vet vad man ska göra, vem man ska ringa, hur man ska förbereda osv.. Förra veckan var jag inne i en svacka då jag kände att näe, detta är ju inget för mig alls! :( Och när man känner så och nästan har läst i tre år så får man lite smått panik på sig själv faktiskt! Men nu känns det bättre, alla har vi ju våra toppar och dalar, det hör ju livet till! ;)

Syster Isabelle ;)

KRAMIS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar