söndag 6 mars 2011

Outside

Igår var vi och såg Black swan och jag säger bara det - fyyy vad jag tyckte den var otäck!!! Och ja, jag är väldigt lättskrämd men den var så psykologiskt otäck på något vis.... Men den var bra och skådespelarna var kanon! Inte konstigt att Nathalie Portman fick en oscar för bästa kvinnliga huvudroll för den filmen! Idag har vi åter igen sol och blå himmel! Är det våren som tänker komma nu? Let's hope so! Jag och katten Baba har varit ute och donat lite, passade på att ta lite kort på huset som ni har fått se så mycket av från insidan men inte från utsidan! :)

Här är det alltså. vårt lilla hus. Det ser litet ut men är utbyggt på baksidan så boytan är på strax under 100 kvadratmeter. Den högra delen är den äldsta delan av huset, på 1930-talet byggdes den vänstra delen till och -91 byggdes huset ut på baksidan.

Trädgården ska göras om, vi har många planer och vi får se vilka som blir av i år och vilka som vi ska vänta med.


Den här filuren står i trädgården, vet inte om jag är för eller emot. Från början så tänkte jag att den ska bort fortare än kvickt! Men nu funderar jag på att man kanske skulle måla den vit och skava lite på den så den ser sådär sliten ut... Vad tror ni? Flip eller flop?

Jag rådfrågade Baba om vi ska ha kvar herr stork eller ej, men han var lite tveksam.. ;)

1 kommentar:

  1. Hej !! Isabell vad fint ni fått :) men snälla du STORKEN är hur häfftig som helst den måste du ha kvar :) kram veronica jeppsson.

    SvaraRadera