lördag 12 mars 2011

Lördag

När jag ska plugga och skriva uppgifter som jag tycker är tråkiga så finner jag mig titt som tätt inne på diverse nätshoppingsajter... Dessa  fina ting nedan kommer ifrån Mitt lilla hem. Skapar allvarliga cravings! Och baklust, vill bara göra pajer när man ser bilderna!

Gratängform

Limegrön gratängform mini
Från märket Gerbera.

Ikväll ska vi till mina päron och fira mamma! Ska bli så mysigt! :)

Sen vill jag bara tacka för era kommentarer, det är så roligt när ni skriver några rader! Och ja Veronica - storken får nog stanna kvar trots allt.. ;) Tänkte så lupiner och lite andra vildblommor i ett hörn här i trädgården och där tänkte jag att herr stork skulle få stå, tror att det kan bli finfint! :)


Ha en fortsatt trevlig lördag!

Nu ska jag sitta med näsan i böckerna ett par tre timmar till.... :P

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Ja där tror jag han kan pryda sin plats :) bara han inte gömmer sig bland alla vackra blommor och känner sig ful !! för han ser jätte fräck ut tycker jag :) ha det bra nu Isabell snart är du färdig skolan tiden går fort .kram häl veronica Jeppsson....

    SvaraRadera