lördag 5 mars 2011

Vårkänslor!

Idag har vi haft en underbar vårdag här i Rågeboda! :) Jag har varit ute så mycket jag bara ha kunnat! Tvättat och städat bägge våra bilar, varit på middag hos svärmor - vi satt på hennes inglasade altan och det var så varmt och härligt i solen! Man får ju sån energi så det är inte sant alltså! :) Ikväll blir det bio och Black swan i Kristianstad! Vad ska ni hitta på?

Igår hade vi en sån där mysig fredagskväll, Fredrik låg i soffan och sussade medans jag sprang runt och fotade (interiören ínte Fredrik) med kameran, bloggade, tittade på tv... :) Tog lite bilder som jag tänkte bjuda er på nedan!


Fick underbara blommor av min älskling igår... <3


Vårt ena köksfönster, det kommer fler bilder på köket snart! Vi har ju inte renoverat det så det finns inte så mycket bilder att ta av än. ;)

Ny ljuslykta från gårdsromantik! :)

Trevlig lördagskväll raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar