tisdag 29 mars 2011

Kapten Krok

Då jag idag har fått så mycket beröm av mina "kollegor" på gyn så tog jag mig ett snack med avdelningschefen. Hon kunde inte lova mig något jobb efter sommaren men lovade att tänka mig om/när något dök upp. I januari börjar en av syrrorna som jobbar där att läsa till barnmorska och ifall att hon ska ersättas så sa jag att jag var mycket intresserad. Här gäller det att lägga ut krokar! ;) Hon var mycket positivt inställd och det kändes som att hon blev glad att jag kom och pratade med henne, så håll tummarna för mig hörni! :)
Så just nu upplever jag att framtiden är liiite svårplanerad om jag säger så.. Så himla svårt att veta vad man vill göra, vilket som är "viktigast".. Men men, tiden får väl lösa det på något vis.. :)

Tog mig ännu en tur till blomsterhandeln på torget när jag körde hem idag. Lovade svärmor att köpa penséer till henne då de har så billiga där, sen ville jag köpa en blomma till personalen på avdelningen eftersom det är min sista dag där imorgon.. :( Tänk vad konstigt det är, när man är mitt uppe i det hela så vill man bara kräkas på alltihop, men nu när det snart är över så vill man inte därifrån... :(


Vill-ha-outfit från alltid lika inspirerande fashiontoast..

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Hej Isabelle!
    Blev så glad idag när jag pratade med din trevliga mor och fick din bloggadress, för att se hur fint ni fått det. Så roligt det var att få se hur ni kämpat på och vilket fint resultat!! Och vilket underbart hus ni har. Roligt oxå att man kunnat bistå med lite till era projekt, kände mej lite träffad när du nämnde affären. Kul... när man har lite samma intresse.... Ha det så bra. Hälsningar Christel (Lasses färg) P.s Härligt med framtidsdrömmar!!!

    SvaraRadera