söndag 13 mars 2011

13:e mars!

Hipp hipp hurra idag fyller mamsen år! :)
Vi var ju hemma och firade henne igår kväll, åt god smörgåstårta och nästan ännu godare gräddtårta! Mums!
Vi kollade även på mello, inte för att jag är någon mello-fantast precis men men... Som vanligt så vann fel låt, enligt mitt tycke. Däremot måste jag ju säga att det faktiskt deltog många bra låtar och artister! Kul att se Nicke Borg från Backyard babies, ett av mina favvoband när jag gick på högstadiet.. :) Idag ska jag göra färdigt den här eländiga uppgiften sen är det lite städ, biltvätt och veckohandla som står på schemat! Vad ska ni hitta på idag?

All dressed up in HM! Linne, kofta och jeans från - just det, HM! :)

Örat smyckade jag med örhängen från Lindex.

Me and my bro!

<3

Ut och partaja med polarna är alltid så jäkla skoj men hänga med famljen är allt bra roligt det med! :)
Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar