tisdag 15 februari 2011

Where is the fashion?

Glad tisdag mina vänner!!
Har idag haft målsamtal med klinisk adjunkt, huvudhandledare och handledare. Det gick bra, är inte så allvarligt, man berättar bara vad man vill ha ut av sin praktik, vad man har jobbat med tidigare osv...
Saknar att få klä upp mig, redan! Har bara haft praktik knappt två veckor! :( Är så trist att varken få ha smycken elr nagellack elr snygga kläder.. :( Ibland undrar jag om det verkligen är rätt yrke för mig, som älskar mode! Men men... Bara en liten fundering. =)

Snygg inspiration från knightcat och thumblr!
Hur coola är inte skorna med nitar under från balenciaga?! Så himla snyggt matchat till tunna shorts!! Får ett konstigt sug i magen när jag kikar på bilder från modeveckan i NY som pågår as we speak..

Fick månadens Elle igår, sprängfylld med vackra kläder, skor och accesorarer! Är väldigt lätt att lusläsa den itsället för att plugga.. :P Kanske skulle satsat på ett jobb inom fashion ist? Lite svårt att bo i Rågeboda då kanske? ;)


Utöver praktiken känns det inte som att man gör så mkt mer.. Så trist! Mitt enda glädjeämne är att läsa era fina kommentarer och försöka skriva roliga inlägg till er! Så - vad vill ni läsa om? Jag vet att Anna vill se bilder från mina bröllopsplåtningar, jag ska bara leta upp den skivan där jag har dom! :S Sen kommer det fler inlägg om husets förvandling så småningom..

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar