söndag 27 februari 2011

Slagen hjälte

Oj oj oj vilken slödag jag har haft idag!! Är så sliten efter gårdagens maratondag då jag steg upp vid 04.30 och kom hem vid 03.00... Känns att man inte är 18 längre om jag säger så.. Igår hade jag iallafall en mycket trevlig kväll som innehöll både flipcup och allsång! :) Träffade några nya trevliga tjejer hos Sara, alltid roligt att träffa nya människor! Väl ute så blev besvikelsen stor då vi kom till det första utestället där total schlagermania rådde med dansgolvet fullt av 30-plussare.. Nja tyckte vi, och när dr Halt kom haltande var beslutet fattat och vi drog snabbt vidare till nästa ställe. Där dansades och kramades vi resten av kvällen.. <3 Jag smög dock hem en liten stund innan stället stängde då jag började känna av att jag varit uppe i över 20 timmar i sträck.. :P Trist att lämna festen för tidigt, det gör jag i vanliga fall aldrig men igår fick jag känna mig besegrad av... åldern..


Nu väntar soffan och Solsidan sen blir det bingen för denna partypinglan!

Hur har er söndag varit?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar