fredag 25 februari 2011

Welcome!

Hej på er!
Måste bara inleda med att säga välkomna alla mina nya läsare! Fick en smärre chock när jag ögnade igenom statistiken igår och såg hur många som varit inne här och läst! Det är verkligen jätte roligt, kommentera gärna så jag vet vilka ni är! :)

Igår jobbade jag kvällen och hade hand om några egna patienter, det gick bra men det är mycket att hålla i huvudet! Men idag har jag varit ledig, är skönt men jag börjar få panik på mig själv för att jag inte har kommit igång med plugget inför tentan ännu!! :P Jag har åtminstone bestämt vilken patient jag ska intervjua inför uppsatsen vi ska skriva.. Patienten gick med på det så jag tror att det kommer gå bra. Ska intervjua henne imorgon då jag jobbar dagen.

Sen imorgon kväll blir det fest i K-hamn om inga planer har ändrats? :) Förhoppningsvis blir det ut och skaka rumpa med fröken Lloyd!

Bild från i höstas när Sara & Sofie bjöd mig på middag när jag fyllde år! <3

Så här blev det senare under kvällen.... hahaha (bilder lånade av Souie lou).

Önskar er en trevlig fredagskväll alla fina! Nu är det dags för fredagsmyyyyyys!! :)

Kram Isabelle




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar