måndag 21 februari 2011

Shoot Me!

Glad måndag alla fina!

Ikväll är jag ganska så slut och sliten! Har varit en mycket psykiskt påfrestande dag på jobbet, imorgon har vi HLR-utbildning 9-15. Inför den ska vi ha läst ett häfte vi har fått om HLR samt svarat på ett frågeformulär.. Vilket jag ännu inte har gjort.. Blir väl kvällslektyren idag.. :P

Jag skippade afro dansen även ikväll då jag är helt färdig, plus att jag jobbade över en timme så jag var hemma vid kvart över sex istället för kvart över fem.. Sen steg jag upp vid halv fem i morse ocså, sen var det 13 minusgrader till råga på allt! SÅ - det var allt jag hade tror jag! Nu kan vi lämna det och skriva om något roligt och positivt!! :P

Dagens inspiration! Tänk om man vore ägare till ett Pamela Love-armband... Då skulle jag matcha det på exakt detta sätt! Snyggt, snyggt, snyggt!

Nä jag kommer fasen inte på något positivt att skriva, mina tankar är lite splittrade efter denna dagen... Får sova på saken, imorgon kommer ett inlägg om vårt badrums förvandling från fispastelligt 90-tal till vitt fräscht 10-tal! ;)

Sweet dreams my sweethearts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar