söndag 20 februari 2011

Söndag

Hej raringar!!
Hur har er helg varit? Min har bestått av släktkalas efter släktkalas! Igår var vi på Fredriks morbrors 50 års kalas och idag firade vi Fredrik som fyller 32 nu i veckan! <3 Min älskling, som var 23 när vi blev tillsammans, yngre än vad jag är nu! Då tyckte jag att han var så gammal, men det är sällan man märker av åldersskillnaden faktiskt, speciellt de senaste åren har man inte tänkt så mycket på det. :)


Supergammal bild från sommaren 2006, visserligen hade vi varit tillsammans i fyra år då, men det känns som om det var jätte längesen denna bilden togs, vi ser så unga ut! - Hur hemskt låter inte det då?! Åh åldersnoja big time! :S

Det har med andra ord inte blivit något pluggat alls, börjar få lite smått panik nu faktiskt.. :S Jag är expert på att skjuta plugg framför mig.. :P Självdisciplin = noll, nada, niente!

Invigde mitt nya halsband igår, det jag ska ha på examen (om jag kan börja plugga pronto så jag klarar tentan vill säga), det är så fint tycker jag. Stort och klumpigt och super snyggt till en enklare outfit. Igår hade jag en blå långarmad klänning, hög v-ringning, och lite lösare passform, sen är den snedskuren nedtill.. Sen har man ett band i samma färg och material till som man knyter om midjan. Till det hade jag mina favoritboots, acne pistols-kopiorna från scorett som jag i princip har bott i i vinter!! :)

Kramisar Isabelle

1 kommentar:

  1. Herregud! Är det 32 som gäller i veckan?! Det är ju inte klokt! Och är ni alltså inne på ert 9:e år?! Måste säga att jag faktiskt inte har en aning om vart de senaste åren tagit vägen :-s
    Hälsa honom massa Grattis från oss! :)

    Och du, fina bröllopsbilder! Klockorna kanske börjar slå på riktigt snart ;)

    Saknar dig! <3

    SvaraRadera