lördag 26 februari 2011

Saturday night fever

Jaha då var det lördag igen! :) Som jag hoppats så ska jag tillbringa min lördagskväll på drottninggatan i K-hamn! :) Ska bli så roligt!! Shake that thing miss!!!

Idag har jag jobbat från kvart i sju till kvart i tre, skönt att slippa sluta vid fyra när det är lördag! Det var dock mindre skönt när klockan ringde i morse kan jag ju säga.. :P Kändes som om jag bara hade somnat till liksom! Fy vad jag hatar att stiga upp vid halv fem på morgonen!!!

Nu till det riktigt stora problemet: Vad ska jag ha på mig ikväll?! Har helt snöat in mig på skinnbyxor och skinnshorts... Men jag kan ju inte ha det varje gång jag går ut... eller kan jag det? Hm.. Jag måste nogrannt fundera ut en lösning på ett problem av denna kalibern... ;)

För ett par tre år sen var detta en mycket het look.. :) Not so much idag dessvärre.. Denna bilden är från en utekväll med Zlata, min gamla jobbarpolare från back in the days på Solängen! Hon bor sen flera år tillbaka i Sthlm och jag bor sen några månader tillbaka i Rågeboda....... ;)

Ha nu en fortsatt skön lördagskväll mina vänner och bekanta! Vi kanske ses ute i vimlet? :)

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar