måndag 7 februari 2011

Kontoret


Så här såg alltså vårt lilla kontor ut innan förvandlingen! Det tjänstgjorde tidigare som sovrum.
Strukturtapeten gick i en rosa/persikoaktig färg.
Vi började med att måla taket och taklisterna, sedan målade vi väggarna vita.


Vilket lyft det blev! :)
Väggen till höger hade jag dock en annan plan för, den skulle bli brun! Sambons min när jag la fram detta förslaget var obetalbar! "Brrrrrun!?" Men brun blev det, och det blev kanon snyggt!! Jag dammsög blocket dagligen efter det perfekta skrivbordet som skulle stå vid min fina brrrruna vägg, till slut fann jag det i Hörby - lyckan var fullständig!

Brunt it is!

Sluprodukten blev mycket bra om jag får säga det själv! Ytterligare förändringar har gjorts sedan denna bilden togs, vi bl.a. fått upp en hylla över skrivbordet och en ny, bredare fönsterbräda! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar