lördag 12 februari 2011

Livet är en fest!

Idag är sån där dag då man vet att det är lördag fast det känns som om det är mitt i veckan! Beror kanske på att jag jobbar hela helgen. :P

Saknar mina tjejer så mycket!! Satt och kollade på gamla partybilder och blev helt nostalgisk!
Är svårt att hinna träffas nu, var och en har sitt med jobb och plugg, sen bor vi ju inte grannar precis heller.. :(

Souie lou & jag på en av många förfester hemma hos henne! <3 Piggelindrinkar och Åkes sambucca är en kombo som kan få även den mest erfarna partypinglan att vilja ligga i sängen med pälsmössa och filt över sig.... ;)

Tina & jag hemma hos mig i Ryd, tror det var tjejmiddag följt av en vild utekväll som stod på schemat den gången! En av flera oförglömliga kvällar! För vem kan glömma den gången vi pratade engelska med alla och spatserade in på harrys med en flaska malibu i handen!? :D Miss u honey!

Anna - det var klurigt att hitta en bild på oss två som inte såg helt crazy ut så det fick bli den här! ;) Tänk så många partynätter vi har dansat oss igenom vännen! <3 Kommer du ihåg när vi var på brunnen och smet ut i deras kök för att ringa från deras telefon? :D Eller när vi sprang i 13-centimeters klackar från den otäcka gubben i Milano? Eller när vi tog en svindyr towncar för att åka två kvarter från hotellet i London? hahaha

Lilla fröken Lloyd och jag hemma hos Sofie! Det var inte så längesen vi var ute och skakade lite rumpa men jag tycker snart att det är dags igen honey! :) Vi har alltid lika kul när vi går ut! Remember Dr. Halt?


Charlotte & jag på väg ner till Karlshamn! En kväll som bjöd på mycket dans och goda drinkar! :)



2 kommentarer:

  1. Men nej! Vad jag blev nostalgisk här nu! Vad jag helt plötsligt känner för att dra iväg på en "Isabelle"-weekend! Paris eller något? Saknar, saknar, saknar dig bästa Isabelle! <3

    SvaraRadera
  2. hahaha dr halt.. looking good.. or NOT!!! =) =) MISS you honey! Hoppas du har haft en mysig alla hjärtans dag! och att ja.. du vet vad jag menar ;) <3

    SvaraRadera