fredag 11 februari 2011

Magnolia in my heart

Glad fredag mina vänner!
Idag jobbar jag 06.45-16.00, så detta inlägget har jag tidsinställt till er! (vilken superbloggare jag har blivit va?!) Anna är du inte lite imponerad av mig? ;)
Denna helgen jobbar jag så det blir lugnt för min del, vad ska ni andra hitta på?
Igår var Fredriks chef  här och hälsade på och tittade på vår trädgård. Vi har många planer för den ska ni veta! :) Det är mycket som ska göras då trädgården inte är skött på ca 20 år, förutom gräsklippning då. I trädgården önskar jag iaf att det ska finnas följande växter:
  • pion
  • magnolia
  • syrén
  • jasminbuske
  • klängros
  • dahlia
Underbara pioner! Bild från styleroom

Fantastiska magnolia!

Vad finns det mer för fina växter som passar i en gammal trädgård?

Ha en underbar fredag alla fina!

Love Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar