måndag 14 februari 2011

Love is in the air

Glad alla hjärtans dag mina vänner! <3
Veckan kunde ju knappast inte börja bättre! :)


Helgen har varit bra, har hänt mycket på jobbet vilket är roligt och lärorikt, förövrigt har det hänt en tråkig grej men hey, det går fler tåg. Bara att ta nya tag igen, men man blir lite deppig och orolig ändå..

Nog om det.. Det börjar ju bli dags att sätta igång att plugga inför tentan i april, men jag har lite svårt med självdiciplinen.. :P Tänkte börja lite med läkemedelsgrupperna och läkemedelsberäkning idag, tror jag...
Ikväll börjar min afrikanska dans men jag har inte bestämt om jag ska gå än, tror att jag hellre är hemma och myser med min man idag.... Det är ju trots allt valentines day..

Min älskling!


2 kommentarer:

  1. Finingar!! Hoppas ni får en mysig Alla Hjärtans dag! Massa med kramar och kärlek <3

    SvaraRadera
  2. Så fina tillsammans =) love love love

    SvaraRadera