onsdag 9 februari 2011

Shoegal

Första praktikdagen är gjord, bara 32 kvar.. ;)
Det är en trött Isabelle som skriver detta inlägg, men gå och lägg dig tänker ni - men det är inte så enkelt, det snurrar i huvudet av namn på alla patienter och femtioelva sjuksköterskor och undersköterskor man har hälsat på under dagen. All information om allt möljigt, från hur man hittar ut ur sjukhusets källare till att man blandar antibiotikumet Tienam med 100 ml Natriumklorid.. :) Men tkr att det överlag var en bra första dag faktiskt!

Stackars Anna som råkat ut för Stockholms SS-patrull i tunnelbanan och fick köpa sin frihet för dyra pengar - allt p.g.a att hon skulle hjälpa mig att få tag i min examensklänning! Så nu gäller det minsann att jag klarar alla tentor i vår så jag kan ta examen också, annars........ ;) Så här kommer därför, enligt Annas önskemål, en bild på skorna som jag ska ha till klänningen!
  
Från Ellos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar