tisdag 22 februari 2011

Cuff me

Idag har vi haft HLR-utbildningen, det gick bra och var inga konstigheter. Vi var nere på akuten och fick se LUCAS (en maskin som gör hjärtkompressioner), det var intressant och jag fick ett sånt sug efter "min" akutmottagning!! Alltså där jag var och jobbade i somras.. Kommer verkligen att sakna det stället i sommar.. Men det hade nog blivit lite jobbigt att vara där eftersom det är så långt att köra.. :P To bad.. Annars var det roligt att träffa Charlotte idag, är ju inte så ofta nu för tiden. Vi har ett moment kvar på c-uppsatsen - nu ska den läggas ut på nätet sen är det finito! Får väl se när tid finnes för det.

Idag är det min älsklings födelsedag! Av mig fick han en hammare! Ha ha :), det var faktiskt vad han önskade sig, och det kan ju behövas då vi ska bygga en carport i vår/sommar.. :P

Det är även min fina vän Saras b-day idag!! GRATTIS GRATTIS kära du!! <3

Sen fyller min kusse Sanne år också! Congrats på 22 års dagen!!

Jag har helt hookat upp mig på earcuffs, är riktigt sugen på att beställa faktiskt! Uppdatering - har beställt den på bilden nedan.. Hoppas jag hinner få den till Saras b-day-party på lördag!! ;)
Gillar de enkla bäst, men de med en kedja är också fina, hm får se vilket det blir.. :)

Förbeställ -Easy Ear cuff
Den här fina är från jfr.se

Ha det bäst!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar