söndag 6 februari 2011

Number one



Så har jag då äntligen en blogg.
Efter noga övervägande och önskemål från mina darlings så blev jag med blogg till slut. :) Är förmodligen det absolut sämsta tillfället att starta en blogg då jag har en minst sagt fullspäckad vår framför mig men hey, vi testar! Då undrar kanske ni hur min vår ser ut, jo det är så här att fr.o.m. denna kommande vecka börjar min slutpraktik som sjuksköterskestudent. HELT LOCO! De första åtta veckorna kommer jag att vara på gyn, därefter följer åtta veckor i hemsjukvården. Detta samtidigt som vi ska göra uppgifter, skriva en uppsats på tio sidor, ha en nationell klinisk tenta (både skriftlig och praktisk) som innefattar allt vi har läst om under dessa tre åren....
Nu har jag förmodligen skrämt alla er som går och funderar på att söka till ssk-utbildningen.. :P Det var ju inte dåligt att lyckas med det, bara efter ett inlägg.. ;)
Skämt åsido så måste jag faktiskt säga att läsa till sjuksköterska är det näst bästa jag har gjort i hela mitt liv...
...det bästa är att jag tog mod till mig och sms:ade till den snygge killen som jag träffade på Killebom sommaren 2002.... <3

1 kommentar:

  1. Åååh, ni är ju bara så tokigt fina!! Saknar dig vännen min!

    SvaraRadera