måndag 7 februari 2011

Måndag

Hej på er!
Min dag har bl.a. bjudit på en tur till Ikea, jag skulle dit för vi behövde fler teskedar då dom vi har bara tycks bli färre och färre.. I vanlig ordning så blev det mer än bara det man tänkt köpa som följde med hem, värmeljus, en rund grå sittdyna till frusna rumpor, en slickepott och en toalettborste för fyra spänn! ;) När jag sedan kom hem efter att ha uträttat diverse ärenden så tvättade jag min superskitiga bil! Det är tufft att bo på grusväg när man har en allvarlig allergi mot smutsiga bilar... ;)


Min pärla.. (bilden är inte från idag, if u would belive it ;))
Obs! Till höger i bild syns urfadern till biltvättmanin jag bär på - morsan.. hi hi

Imorgon börjar dock allvaret, introduktion på CSK (centralsjukhuset K-stad). Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Jag känner oro då man är medvetan om att det är sista terminen och att större krav vilar på en och ens kunskaper, trots det så ska det bli skönt få komma ut från den über-akademiska världen vi befunnit oss i och ut i verkligheten igen.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Love Isabelle

1 kommentar:

  1. Så skoj att du har börjat blogga vännen! Riktigt kul att se sådana här fina härliga sommarbilder med! :)

    SvaraRadera