tisdag 8 februari 2011

Dressed for success


Denna fantasiskt snygga klänning från Elin Klings kollektion för HM är ju drömmen att få ha när jag tar min sjuksköterskeexamen!! Hur snygg?? Och ja, jag har redan köpt skor till den.. Såklart! :) Jag håller mina tummar för att min lilla stockholmare kan norpa klänningen till mig bara! Säger bara go Anna, go! <3

Till klänningen har jag beställt ett snyggt, silvrigt, klumpigt halsband, tror det blir fierce - i sann Tyra Banks anda! När jag ändå är inne på Tyra så tänkte jag att ni kanske är sugna på att se ett par bilder från mina dagar som modell? :)

Denna bild är tagen efter en heldag med mode- och omslagsplåtning för Nöjesnytt!

Här hade jag jobbat som levande skyltdocka under en affärsinvigning i Växjö, vad tycks om ögonfransarna? Jo, det ÄR mina riktiga! Not.. ;)

Livet som modell är roligt och spännande, men även tufft och tidskrävande. Jag är så nöjd och stolt över mina modelljobb och kanske hade livet kunnat se annorlunda ut idag om jag satsat fullhjärtat. Men ärligt talat så hade jag inte velat byta bort mitt liv idag mot ett flott modelliv för jag är nöjd och lycklig som det är. Hade jag jobbat heltid som modell så hade jag förmodligen inte läst till sjuksköterska och då hade jag förmodligen aldrig träffat tre underbara tjejer...
Syster Sara, Syster Sofie och Syster Charlotte - jag är så himla glad att jag har träffat er!

Trevlig Tisdag folks!

Love Isabelle

1 kommentar:

  1. Halsbandet kommer bli sååå snyggt till! Du måste slänga upp en bild på vilka skor du ska ha till! :)
    Riktigt fina är bilderna! Var inte igår man såg de... Bröllopsbilderna vill vi med se lite av :)
    Ha en bra dag på nya sjukhuset! <3

    SvaraRadera