tisdag 28 juni 2011

Tisdag 110628

Fy satan vad trött jag är ikväll alltså! Det har varit en sjuhelvetes dag på jobbet, jobbade över i 40 minuter.. :P Pissigt när det är sååå fint väder ute! Ja ja, life stinks ibland hörrni!

Denna lilla skapelse måste vara mitt senaste inköp, har haft den i några veckor. Linne från HM, typ 79 spänn har jag för mig!

När jag kom hem åkte conversen av och tofflorna på. Medans katten jagade gräshoppor sträckte jag ut mig på gräset en stund!

Detta fina kom med posten idag, mitt examensbevis! Nu ska det skickas in till Socialstyrelsen tillsammans med ett personbevis sen får jag min legitimation! Sen blir jag även 600 spänn fattigare.. Helt sjukt att man ska ta lån för att sedan behöva betala ytterligare för att få sin leg! :P

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar