lördag 18 juni 2011

Examensfest del 3

Här kommer sista bildkavalkaden från min examensfest! :)

Jag och lilla H.. :)
Jag och mina älskade päron som alltid ställer upp och finns där för mig.. <3
Jag läser upp svaren och resultaten från tipsrundan. På mig hade jag klänning från La Redoute, kavaj från HM, sandaler från Ellos.se.
Presentöppning, fick fina halsband och teckningar från tallkottarna.. :)

Anna och Fredrik smidde planer..
På väg hem i gryningen, klockan 04.30, blev Anna galen och Matte längtade efter potatisgratäng.. :D

Kärlek..

Tack alla för att ni var med och firade mig på en av de största dagarna hittills i mitt liv.. :)

1 kommentar:

  1. Haha ha, vilka underbara bilder! Och åååh vad jag längtar till senare i sommar då jag räknar med mer sådana här trevliga kvällar!! <3

    SvaraRadera