onsdag 22 juni 2011

110622

Hej hopp!
Nu är det ju för fasen snart midsommar! IGEN! Det var ju inte längesen sist! Jisses vad tiden går! Vi firar i vanlig ordning tillsammans med järngänget, fast minus Lina i år. Hon dumpar oss för att gå på 30 års partaj. Som tur är blir jag inte ensam tjej då Olivia, 3 år, hänger med pappa Daniel till vår fest! ;)

Hur ska ni fira midsommar?

På jobbet går det bra, jag får fråga om mycket men jag gör hellre det än att göra en felbedömning.. Jag trivs bra och det är roligt att köra till jobbet! :)

Hade tänkt lägga ut lite fina bilder från förra midsommar men det går INTE! Blogger är helt fucked up idag verkar det som.. :P




Kapade istället denna bilden på blomman midsommarblomster! :)
 
Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Holle sister. Låter som att ni kommer ha jättekul i helgen, själv ska jag ju jobba men det ska ju bli tråkigt väder så jag sörjer inte:)
    Kul att du trivs på ditt jobb och att det funkar för dig!
    Du får ha det så bra och hälsa vårtsvinen:)
    Robbin

    SvaraRadera