onsdag 8 juni 2011

110608

Idag har jag haft en riktig slappe-dag, legat och solat och läst. Sånt som jag kommer sakna senare under sommaren när jag jobbar och sliter hela dagarna! ;) Förbereder även inför lördagens fest, ska iväg och handla mer ikväll tänkte jag. Sen ska vi ställa iordning bord och duka på torsdag kväll. Man får ta lite i taget så blir det inte så jobbigt.

Enligt väderprognosen ser det dystert ut både på fredag och lördag, hoppas nu bara att vädergudarna är på min sida!!

Sen är ju den ständiga frågan vad man ska ha på sig? Jag är riktigt sugen på att ha min nya playsuit från Lindex, men den kanske är mer vardags-fin än festfin? Det blir antingen den eller maxiklänning. Hade blivit tacksam för lite hjälp!! :) - Vad tycker ni? Playsuit eller maxiklänning?


Fick denna fina glasskål och vackra ros av min vän och före detta arbetskamrat Annelie! Tacka snälla rara du! <3

Kram Isabelle


1 kommentar: