tisdag 7 juni 2011

Nytt i garderoben

God morgon på er!
Jag njuter av ledigheten, den varar ju bara denna veckan med!! Gäller att passa på! Ska sticka och handla en del av maten till min examensfest idag. Blir nog inte billigt.. Men det ska bli sjukt kul att få träffa alla vänner och fira min sjuksköterskeexamen - Wiihoo!! :)
Igår var jag som sagt i Växjö och kollade in deras nya köpcentrum, och gillar du kläder och skor (och är tjej) så finns det helt sjukt många affärer, men jag saknade lite fler inredningsbutiker och lite mer för killarna faktiskt.. Om jag hittade något? Jo men visst gjorde jag det! :)

Armégrön maxiklänning från Cubus - 149 spänn!
Gillar att den är riktigt lång.

Kärlek vid första ögonkastet - denna lilla playsuit kommer från Lindex.


Till slut så har jag köpt ett par chinos - efter år av att tycka att det är snyggt på andra men så fort jag själv har provat ett par så ser det inte klokt ut.. Dessa kommer från Gina Tricot - 49 kronor.

Ha det gott!

Kram Isabelle





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar