söndag 5 juni 2011

110605

Hej mina solstrålar!!!
Sorry för bad bloggande denna helgen alltså! Men det är så underbart väder och jag har varit iväg på en del galej så jag har helt enkelt inte hunnit! I fredags var vi på min kusins examensfest, hon är också färdig sjuksköterska nu men har då alltså pluggat i Växjö istället. Det var mycket trevligt, god mat, härligt sällskap och strålande sol - kan det bli bättre?! Blev helt förälskad i deras fina lägenhet!! Trägolv, vitt, fårskinn och en fin blanding av modernt möter shabby chic! Förbannar mig ännu en gång att jag glömde kameran!

Igår var jag ute i Kristianstad med klassen, vi åt tre-rätters middag på en restaurang, mellanlandade på fest hemma hos Charlotte och Per för att sedan dra ut och shaka loss med Kristianstads brats på T-baren! Musiken var tyvärr helt kass men för övrigt var det en jätte rolig kväll, lite sista natten med gänget känslan.. Vemodigt..
Lugna - bilder kommer, kameran måste bara ladda sina batterier först! ;)

Så länge kan jag ju passa på att visa ännu några av fynden vi gjorde i rivnings-huset!





Ha en fin söndag!

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Ahh, jag gillar ögonkakao-burken skarpt!

    SvaraRadera