fredag 17 juni 2011

Examensfest del 2

Nu sitter jag här, veckan av brevidgång på mitt nya jobb är över! Eller ja, brevidgång har det ju inte precis varit heller då de andra sköterskorna har bokat in patienter på mig.. Men det är med glädje och förväntan jag kör till jobbet och det är ju väldigt positivt! :)

Här kommer fler bilder från lördagens fest!

Bästa kompisar.. :) Matte ser ut att fundera över när Mintun kommer att serveras.. ha ha
Tina, Anna och jag.. <3

Några utav mina gäster, familj och grannar.

Djupa samtal under middagen.. :)

Sen var det dags för tipsrunda! Mamma, Tina, Sonja och Ingemar var på hugget och kammade hem andra-platsen!

Detta laget hade verkligen huvudena på skaft! Pappsen, Anna, Roland och lillebrorsan vann första pris då de hade ALLA rätt! :) Magni hade nog ett finger, eller tass, med i spelet tror jag.. ;)

Uppe vid vårt hus tog tipsrundan slut och lagens träffsäkerhet sattes på prov, här har Emil, mormor, Sara och Per har full fokus!

Marie får hjälp av Hanna. Morfar, Matte och Sofie håller tummarna! ;)
Vid pilkastingen blev det kö.

Tillbaka hos svärmor, mina tjejer och jag.. <3
 
Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar