onsdag 1 juni 2011

Biscuit and shoes

Då jag har bloggat i några månader nu så tänkte jag att det kunde vara time att ni får veta lite mer om mig. Vem är Biscuit and shoes egentligen? Jag hittade en bra lista med frågor på Charlottes gamla blogg, hoppas det var okej att jag kapade den vännen! ;)

Hur gammal är du om fem år? Börjar då sakta men säkert närma mig 30-strecket.... :S
Vem var den sista du träffade? Min älskling
Hur lång är du? 176 cm
Vilken var den senaste film du såg? Eclipse, var väl sådääär bra
 Vem ringde du senast? Min morbror
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Hemlis
 Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa!! Jag älskar att prata i telefon, att prata överhuvuvtaget! :)Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Idag
Vilken ögonfärg har du? Blågrå
När vaknade du idag? Vid åtta
Vilken är din favoritplats? London!
Vilken plats föredrar du minst? Vet inte
Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning.. Hoppas jag jobbar på förlossingen och hjälper mammor förlösa sina bebisar!


Vad skrämde dig som barn? Clownen i Steven Kings Det.. Otäcka clown!
Vem fick dig att skratta senast? Min älskling, och katten..
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Hemlis
Hur många kuddar har du i sängen? Två
Hur många landskap har du bott i? Två
Har du någon gång spytt på fyllan? Oh yes..
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag äger fler skor än strumpor om man säger så..
Är du social? Ja det tycker jag absolut att jag är
Vilken är din favoritglass? Piggelin!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Byggt ut köket!
Tycker du om kinamat? Ja det gör jag
Tycker du om kaffe? Ja, helst med en av Charlottes kanel- och kardemumma skorpor till! :)
Vad dricker du till frukost? Te och juice
Sover du på någon särskild sida? Helst sover jag uppe på min älsklings rygg, udda jag vet men det är den bästa platsen på jorden! <3




Tycker du om att mysa? Nej, jag ÄLSKAR att mysa!
Är du en beroendemänniska? Ja, lite.. Kan få hookups på allt från låtar till knäckebröd
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
Vill du ha barn? Ja det vill jag verkligen
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, den franskan jag lärde mig på högstadiet har jag nog supit bort.. Ha ha, nä då -  Je m'appelle Isabelle!
Föredrar du havet eller insjön? Eftersom jag är uppvuxen nära en av Sveriges renaste insjöar - nämligen Mien, så föredrar jag absolut att bada i den istället för i havet!
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor och inredning
Äger du dyra smycken? Nej, inte direkt
Har du någon gång testat narkotika? Nej absolut inte.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Marabou helnöt, yummie!
Vem är den roligaste människan du känner? Helt omöjligt att säga, jag känner så otroligt många roliga människor faktiskt! :)
Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett stort ärr vid min vänstra höft från ett fall från en häst
Vad har du för ringsignal? Hard as a rock - ACDC
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har mina första skor och skorna jag bar när mamma och pappa gifte sig 1988. Mamma har sparat en del av mina kläder också.
Flirtar du mycket? Ja det gör jag. Jag är väldigt flirtig av mig. Flirtar helst med min man.. :)
Vart togs din profilbild för din blogg? I mormor och morfars bil på Öland.




Läser du dagstidningen? Nej, väldigt sällan
Prenumererar du på någon tidning? Ja, Allt i Hemmet, Hem och Antik och ELLE
Dansar du i bilen? Ja men visst gör jag det! Både sjunger och dansar!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol offcourse!
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Gästlistan till min examensfest
När var du i kyrkan senast? Bröllop förra sommaren, ska dit nästa fredag och få min sjuksköterskebrosch! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar