onsdag 1 juni 2011

1:a juni

Denna dagen började med sorg och förtvivlan, men när jag väl tagit nya tag så blev det en helt okej dag ändå. Förutom att jag fick ombesiktning på bilen.. First time.. Skit med.. Ja ja, innan bilprovningen tog jag mig ut till vackra Skarmansmåla, småländsk idyll när den är som allra bäst, för att äntligen hämta min examensklänning. Efter bilprovningen stack jag hem till mamma och pappa i Midingsbråte, också småländsk idyll när den är som allra bäst. Det blev promenad med vovven, middag och kaffe i solen. Provade klänningen och den satt som en smäck, om än liiite stor men hey så jäkla snygg som den är så kvittar det! :)

Hos mamma stod denna fina present och väntade på mig! Herregud Kristina, du hade verkligen INTE behövt ge mig något för dörren! Tack snälla rara du! :)

The dress med stort D! :) vad tycker ni?

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Hejsan Isabelle!
    Kul att du gillade presenten,vet att jag inte behövde ge dej något men du förstår jag blev så
    hiiimla glad över att ni tänkte på mej!!
    kram Kristina

    SvaraRadera