tisdag 21 juni 2011

Cameltoe

Ha ha nä då.. Ni ska inte behöva se det ni tror, utan jag har gått och förälskat mig i ett par pjux från Din sko! Kamelfärgade, kilklack, peeptoe.. Oj oj oj.. Kärlek..


För övrigt så ber jag om ursäkt för dåligt bloggande de senaste dagarna, jag får skylla på jobbet. Igår var min första dag på egen hand och jag var ganska klubbad när jag kom hem och hade ätit.. :) 23 patienter hade jag igår, en vanlig dag har man ca 15 på en dag.. Dubbelbokningar, akutfall ja you name it! Men jag måste säga att jag älskar det!! Så varierande, roligt och lärorikt! :)

Vad tycker ni? Ska jag slå till på skorna som belöning till mig själv? ;)

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du trivs på jobbet vännen! Bra personalgäng med? Jag har äntligen fått tillbaka min telefon, så jag slår en signal i dagarna, måste höra hur du har det med allt! :)

    Och ja, självklart ska du belöna dig själv med übersnygga pjux!! ;)
    Kramar <3

    SvaraRadera