måndag 13 juni 2011

Examen del 2

Nu har jag jobbat min första dag som sjuksköterska. Kändes konstigt att ta på sig nya skylten - sjuksköterska liksom! Wow! Ha ha.. Det har gått jätte bra, men det snurrar lite i mitt huvud nu... ;)
Här kommer lite fler bilder från examen!

Sen måste jag faktiskt passa på att tacka för alla gratulationer från mina fina läsare - eller nej just det, inte EN enda grattis-till-examen-kommentar. Trots att jag vet att sammanlagt 70-80 personer varit inne på bloggen sen jag la ut inlägget om min examen i fredags kväll.. Måste faktiskt säga att jag är lite besviken på er.

Något som jag INTE är besviken på däremot är min examensfest!! Herregud säger jag bara! Så roligt har jag inte haft på mycket länge, bara känslan av att ha alla sina nära runt ikring en är ju helt underbar!! Bilder från den kommer under veckan!

Jag och syster Derly, innan vi gick in i kyrkan i fredags.
Jag tar emot kuvert och brosch!

Alla har fått sina broscher och kuvert! Vi var så stor klass så vi var uppdelade i fyra grupper, här är då min grupp jag syns till höger i bild.
Utanför kyrkan, broschen är på! ;) Min lillebror, mamma, mormor och morfar!
Efter kyrkan så åkte vi hem, stannade på ett ställe som heter Immeln för att äta middag! Det var super god mat - kan verkligen rekommendera alla er som ska ut och åka lite på er semester! Det ligger högt uppe vid sjön med samma namn, alldeles intill finns camping och badplats!
Jag och min älskling.. :)

Kram Isabelle



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar