lördag 25 juni 2011

110625

Hejsan på er!
Gårdagen bjöd på sill, nubbe, kubb, Gaga och Marley, brottning, djupa diskussioner och Tequila. I vanlig ordning gick det vilt till, men jag tog det rätt lugnt för en gångs skull. Idag är vi lite slitna så just nu är det film kombinerat med lite slösurfande som gäller. Ikväll kanske vi drar hem till mina päron och käkar lite.

Här kommer lite bilder från gårdagen!

´
Ny mobil - check! :) På mig igår hade jag en playsuit från HM, fick ju även ha stickad tröja och jeansjacka framåt kvällningen. :)

Skål! Snapsarna duggade tätt.. :)
Olivia blev varm av allt busande! :)

Kubbturnering i vanlig ordning! Daniel och jag som trodde att vi hade en klar fördel med Olivia på vårt lag förlorade trots allt! ;)
När vi hade kubbat färdigt blev det mer dricka, snack och bus på altanen.
Grabbarna drack tequila och jag försökte att inte klökas bara av själva tanken att dricka tequilashots.. Urk.. :P
Trött liten tjej..

Denna bilden får avsluta denna bildkavalkad! :)

Ha en bra midsommardag!

Kram Isabelle

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar