tisdag 14 juni 2011

Examensfest del 1

I lördags hade jag ju som sagt min examensfest på svärmors inbyggda altan, vädergudarna bestämde sig för att vara snälla och vädret bjöd på solsken hela kvällen! Efter förrätt och huvudrätt (ja fint ska det vara.. ;)) så delades gästerna in i lag och fick gå en tipsrunda med ett par fysiska aktiviteter, även husesyn i vårt hus för dom som ville. Sen knatade vi tillbaka till svärmors hus för efterrätt, presentöppning samt kaffe och tårta! Och vilka presenter jag fick sen då!! Herregud så mycket fint! Och alla fina kort med lyckönskningar! Man blir så rörd när man ser hur alla har lagt ner så mycket tanke bakom presenterna! Den ena presenten var lika klockren som den förra! Jag har plåtat alltihop - lägger in det efter hand här!

Nu tänkte jag bjuda er på lite bilder från festen, delar upp bilderna i ett par inlägg för det är så många! :)
Enjoy!

Dukningen gick i rosa.. :)


Världens bästa tjejer på plats! Helt underbart att vara samlade alla tre! Längtar tillbaka som satan när jag ser denna bilden!
Fler tuffa brudar på plats! :)
Fördrinkar och snittar i kvällssolen!

Mina underbara kursare Sofie och Sara! Åh vad jag längtar tillbaka till denna kvällen alltså!

1 kommentar:

  1. Åååååh! Vill göra om! Vad så underbart, fantastiskt roligt/trevligt och skoj! Allt på samma gång! Längtar redan till nästa gång vi ses! <3

    SvaraRadera