lördag 14 maj 2011

Twilight

Hej alla finingar!
Det blev en mycket trevlig grillafton här igår! :) Massa prat om allt ifrån hur vi ska göra om i trädgården till hur man bäst tillreder vilt-kött.. I den senare diskussionen hade inte jag så mycket att tillföra kan jag ju tillägga.. ;) Det blev rätt sent så idag är vi lite slitna här, skönt att det är lördag och inte söndag! Jag ska iväg till blomsterhandeln och köpa hem lite blommor! Sen i eftermiddag kommer mina päron ut en sväng! Tänkte slänga ihop en smörgåstårta att bjuda dom på!

Sen ikväll tror jag minsann att jag ska kolla in Twilight, har fått låna alla tre filmerna av Fredriks syrra. Ser fram emot en lugn lördagskväll, hoppas faktiskt lite på att det ska börja regna så man kan ligga inne och bara mysa!

Fattar lite vad hypen kring denna killen handlar om när man ser denna bilden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar