torsdag 19 maj 2011

Saknad

Känner mig lite nere idag.. Har varit en härlig dag med våfflor hos mormor och morfar samt en tur ut till mami och papi. Härligt väder nu ikväll, men trots detta så känner jag mig lite deppig.. Är väl så vissa dagar..  Är dock så himla glad för en fin vän som ringde och berättade en stor hemlis för mig nu ikväll.. :)

Imorgon är det praktik igen, känner inte alls för det, vill egentligen bara ligga hemma och tycka synd om mig själv.. Men vad hjälper det? Nej det är bara att ta sig i kragen och ta nya tag!

Saknar mina tjejer så mycket så det gör ont idag! :(

Anna och Tina - kom hem snart! Miss u!

Kram Isabelle


1 kommentar:

  1. Och jag TOK saknar dig!! <3 Har alldeles för mkt på jobbet just nu, utförsäljningen har börjat nu när de ska lägga ner :-( Jobbar imorgon 9-20, så ringer när jag är på väg hem och kollar läget!
    Saknar dig massvis ska du veta!

    SvaraRadera