måndag 9 maj 2011

Lantis är modellen

Glad måndag!
Ja då var min mittbedömning gjord! Så skönt! Nu behöver jag bara träffa nazi-läraren en gång till.. Det gick över förväntan idag! Men det är inga garantier till nästa gång så det är lika bra att vara beredd på det värsta! Är 20 dagar tills dess så nu ska jag passa på att njuta av att faktiskt inte ha något plugg för första gången på tre månader. Visst att det var jobbigt att skriva c-uppsatsen men det var något helt annat. Vi satt och kämpade hela dagarna sen på kvällar och helger var vi faktiskt lediga. Denna sista kursen har varit helt insane med uppgifter, nationell tenta och praktik fyra dagar i veckan (minst).... Men nu är det bara fyra veckor kvar! Kan ni fatta att imorgon är det EN månad tills jag tar min sjuksköterske-examen! Can't belive it! :)

Vi har ju inte haft någon TV sedan i februari när det stormade här. Till en början var det rätt pissigt, men allt eftersom våren har kommit så saknar jag den mindre och mindre! Vi har så himla mycket att göra ute i trädgården och med vår ved! :) Åh vad jag älskar att vara en lantis!! ;)

Vem behöver en TV när man bor så här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar