tisdag 3 maj 2011

Birthday-girl!!

Idag  fyller min fina, snälla, omtänksamma och härliga vän Anna år!!! Grattis darling på din födelsedag!!
Anna och jag träffades när vi vi började i samma klass i gymnasiet, för nio år sedan!! Känns ju helt loco att det är sååå längesen! Vi har hittat på så mycket skoj genom åren, gått igenom både ledsamheter och massa roligt tillsammans, varit varandras bollplank med tankar och funderingar! Nedan följer ett axplock av bilder på oss! :) Synd, eller kanske rent av tur, att alla bilder från gymnasiet endast finns på vanliga hederliga kort och inte i min dator...

Miss you baby!



Innan Roxette-konserten i Halmstad förra sommaren!
Ha ha, rock and roll!!


Kom hem snart så vi kan skåla in din 25 års dag vännen!
Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Åååh vad jag saknar dig min älskade vän! Älskar den första bilden, den är så härlig på ngt knäppt vis :) Snart ses vi! <3

    SvaraRadera