tisdag 17 maj 2011

110517

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Här har vi tråkigt tisdagsväder, regn och blåst.. Tänk om det blir sånt här väder den tionde juni då jag tar min sjuksköterskeexamen, då får jag ha jacka över min fina klänning.. :P

För övrigt så är jag så sugen på att göra iordning vårt gästrum, som just nu är vårt kaos-rum.. Helst av allt skulle man ju vilja måla och byta golv men just nu hade jag nöjt mig med att bara städa upp där inne, piffat till lite med ny lampa och lite kuddar i gästsängen! Ett litet sängbord är redan fixat och vitmålat! Ut med alla kartonger och annat mög som bara har blivit stående där inne och in med en fin trasmatta och lite annat hemtrevligt! Kollade lite vad Gårdsromantik , en av mina favvo inrednings-butiker på nätet hade att erbjuda!


Fin liten fönsterlampa i fattigmanssilver, skulle vilja ha två till köket också... ;)


Underbar prydnadskudde, till sängen eller fåtöljen kanske..


Drömöverkast!


En fin klocka så gästerna inte försover sig.. ;)


Och såklart en vacker madonna..

Får se om jag tar tag i rummet till helgen kanske.. Det värsta är att jag egentligen inte kan bära upp mer på vinden innan det rensas ut där och det ligger inte på mitt ansvar att göra det så det kan nog dröja.. Ja ja, jag hittar väl alltid någon vrå att ställa våra kartonger i.. ;)

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar