onsdag 25 maj 2011

110525

Hej alla fina bloggläsare!
Ja då var det onsdag, i Rågge har vi idag växlande väder och skitmycket blåst! Jag jobbar kvällen vilket innebär att jag börjar vid tre, har helt tappat orken känner jag. Fattar inte hur jag ska orka jobba heltid hela sommaren.. :P På måndag är det den stora dagen D, då har jag mitt praktiska prov samt slutbedömning av praktiken.. Så i helgen är det förberedelser inför detta som måste göras.. Jag tittade igår på det fina bedömningsformuläret för det praktikska provet - OMG säger jag bara.. Blir ju nervös bara av att läsa det.. :S Usch jag orkar inte engagera mig.. Så frustrerande det är är att känna så över något som är så viktigt.. På fredag ska jag hur som helst till frissan för klipp och färg - ska bli så skönt!! :)

Ha en super bra dag! :)

Hade besök av den här sötnosen igår.. <3

1 kommentar:

  1. Åh, vilken goding han är alltså! Så mysig :)

    SvaraRadera