måndag 2 maj 2011

110502

Glad måndag på er alla!
Hoppas er Valborgsmässoafton var bra! Här hade vi super mysigt! Grillning, kubb-turnering och massa prat på altanen till sent på kvällen! :)
Igår jobbade jag till tre, gick bra men var rätt sliten sen igårkväll!
Idag jobbar jag kvällen och sen är jag "ledig" imorgon. Tyvärr ska jag ägna morgondagen till att förbereda onsdagens opponentskap på geriatrik-uppgiften, så j*vla trist! Men men, bara nu man blir godkänd på det och på uppgiften så kan man pusta ut lite. Sen nästa måndag har jag mittbedömning på praktiken, då kommer min psyko-lärare från skolan och det lär väl bli som värsta förhöret även fast det bara ska vara ett "vägledningssamtal" - yeah right! Så i helgen kommer jag väl att få lägga lite tid på att förbereda mig inför det. :P

Btw så kom min earcuff förra veckan, den som jag beställde för hundra år sedan (typ i februari)! Men den var helt okej, får se när det blir tillfälle att inviga den!


Ha en bra dag!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar