torsdag 5 maj 2011

110505

Hej hopp! Så var det torsdag - IGEN! :) Gött att veckorna går fort men hey, kanske inte behöver gå riktigt såå  fort. I den här takten kommer man ju att fylla 25 in no time! Vill ju hinna njuta av det faktum att bara vara 24 ett tag till.. ;) Nej men skämt och sido, vart har våren tagit vägen?

Igår hade vi opponentskap på geriatrik-uppgiften a.k.a. helvetes-uppgiften. Det gick bra, är godkänd så nu är det ur världen! På kvällen hälsade vi på underbara lilla familjen T! Det bjöds på middag, fika, bus och ritstund - mina skills sattes på prov när jag fick uppdraget att måla en prinsessa men jag tror att lilla H blev nöjd. :) Stora H och Fredrik spelade favoritspelet med traktorer på datorn, sen tittade vi på en film om dinosaurier och fiskar i 3D! :)

Idag jobbar jag kvällen och imorgon dagen till fyra. Segt att jobba kväll-morgon men men.. :P
Nu ska jag fixa lite här hemma!



Två gamla bilder på dessa sötnosar som vi var och hälsade på igår! :)

Ha en skön dag!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar